Bila sesekali menggunakan monopod

Bila sesekali menggunakan monopod

Hari tu, opismate saya bawa monopod ke pejabat… apa lagi saya pun pinjam la kejap kan….hahahaha

Saya guna kamera jer ni….

Sync kan dengan hp samsung, jadi boleh jadikan hp sebagai remote tuk ambik gambar…..

Tapi saya dah beli pun tuk diri sendiri

cuma macam biasala… dah beli mesti tak pakai… tapi kalu orang punya cepat jer pakai kan…hahahaha

3 thoughts on “Bila sesekali menggunakan monopod

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s