Bulan November sudah datang!

Bulan November sudah datang!

Hari ini dah 2.11.2015.. lagi 18 hari akan berakhirla sesi persekolahan 2015.

Selepas itu bermula 21.11.2015 – 31.12.2015 cuti sekolah bagi penghujung tahun dan hari merdeka untuk anak-anak la… dan menjadikan minggu yang sibuk untuk ibubapa….

Ialah.. kalau yang tinggl di rumah, kene la sediakan makanan pula.. kalau hantar ke rumah pengasuh kene pula bangunkan mereka macam nak g sekolah lagi…hehehe

Tahun depan semua dah bersekolah.. si Danial masuk darjah 6, si Iskandar masuk darjah 3, si Zulfadhli masuk darjah 1 dan si Huzaiman pula masuk Tadika…hehehe

Hai.. semua dah mula sekolah.. jenuhla ibu nak gosok baju sekolah derang tiap2 hujung minggu.. kasut sekolah pun bertambah la.. maka bertambah la tenaga nak mengarah dan mengkerah..hehehe

Kekadang terfikir juga.. nak berhenti kerja menguruskan hal anak-anak.. tapi terasa macam sayang pula.. takut pun ada.. entah la.. bila datang malas nak keje.. macam nak berhenti.. bila dah duk lama kat rumah macam cuti + mc + hujung minggu terasa lama.. maka nak g keje pula…hehehe

Gitu la kita kan.. selagi hidup bekerja jer.. tak kira di rumah mahupun di tempat kerja…

Apa-apa pun.. selamat bekerja untuk semua tak kira tempat dan pekerjaan………..

One thought on “Bulan November sudah datang!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s