Kegembiraan anak-anak ke Sunway Lagoon yang lalu…………

Kegembiraan anak-anak ke Sunway Lagoon yang lalu…………

Maaf ler.. lama kot tak update blog…hahahaha

Ni nak cerita pasal g Sunway Lagoon….. tapi ni kisah bulan Oktober 2015.. sekarang dah Disember 2015… maka ketinggalan beberapa bulan la kan.. tapi boleh la kan dari tak der update kan?

G Sunway Lagoon pun sebab dapat tiket percuma… nak beli? emmm.. kene fikir banyak kali kot… hahaha. Maklum la anak ramai.. kos pun mahal…hahaha

 

Macam biasa.. sebelum pergi, dah suh anak-anak siap pakai baju renang…

Senang sikit.. tak yah nak tukar2 bagaikan.. smapai2 jer leh terus terjun berirama…wakakaka

 

Sampai jer Sunway.. terus g cari tempat mandi manda la…

Tempat yang ada mainan slide-slide ni la yang deran gkejar dulu… tak per.. kita layankan aja…

Dengan makpak nya sekali joint main…hahahaha

Pastu g tempat beach lak kan……

Main pasir la konon… gasak la.. main la nak oit.. pasir sini ok la kan.. sebab pasir buatan.. bukan pasir betul2 tepi pantai tu….

 
 

Gigih ibunya bawa kamera tengah air…

Nak ambik gambar punya pasal kan.. ni pasrah jer.. kalau la jatuh kamera ni.. ma nanges ibunya.. wakakaka

 

Dah puas mandi manda.. main permainan situ lak

Tapi nasib tak baik.. hujan pula belah petang kan.. maka dapat naik beberapa mainan jer la kan,…..tu pun anak-anak suh tunggu smapai habis hujan…

Maka sebagai ibubapa.. kita guna kuasa veto.. JOM BALIK!!!!!!!!!! hahahaha

Ingat tak ingat lapar dah……. ingat rupanya…

Kuar jer Sunway.. g ke Mall nya pula.. apa lagi makan ler.. dah puas berjimba2 seharian.. kita pun balik…hahahaha

K.. itu baru 1 kisah.. ada lagi beberapa kisah ni lom sempat nak update.. nanti saya akan cuba update lagi.. sempat ker idok tak tahu la.. dah nak tutup dah  tahun 2015 ni…hahaha

Advertisements
Agak lama menyepi………

Agak lama menyepi………

Salam semua….

Ya allah.. lama nya tak update blog ni…. dekat sebulan rupa-rupanya…

padahal banyak benda nak cerita….

tak perla saya ringkas kan aja kenapa saya sibuk….

Saya berpindah bahagian.. dari aras 5 berpindah ke aras 8.. jadi itu yang menyebabkan sibuk.. kerana perlu selesaikan kerja-kerja yang tertunggak di tempat lama sebelum berpindah ke tempat baru….

lepas tu.. di tempat baru kene pula belajar benda baru la pulak… jadi tu yang menyebabkan sibuk sampai tak dapat nak update blog.. tapi update FB dan Intagram sempat.. cepat ia cepat dan mudah…hahaha

Ok la.. nanti saya cerita pasal tempat baru pula.. seronok jug abila berpindah randah ni.. dapat menimba pengalaman baru kan.. jadi tak derl abosan nak kerja lama kan?

okla.. cau cin cau…hehehe