Kegembiraan anak-anak ke Sunway Lagoon yang lalu…………

Kegembiraan anak-anak ke Sunway Lagoon yang lalu…………

Maaf ler.. lama kot tak update blog…hahahaha

Ni nak cerita pasal g Sunway Lagoon….. tapi ni kisah bulan Oktober 2015.. sekarang dah Disember 2015… maka ketinggalan beberapa bulan la kan.. tapi boleh la kan dari tak der update kan?

G Sunway Lagoon pun sebab dapat tiket percuma… nak beli? emmm.. kene fikir banyak kali kot… hahaha. Maklum la anak ramai.. kos pun mahal…hahaha

 

Macam biasa.. sebelum pergi, dah suh anak-anak siap pakai baju renang…

Senang sikit.. tak yah nak tukar2 bagaikan.. smapai2 jer leh terus terjun berirama…wakakaka

 

Sampai jer Sunway.. terus g cari tempat mandi manda la…

Tempat yang ada mainan slide-slide ni la yang deran gkejar dulu… tak per.. kita layankan aja…

Dengan makpak nya sekali joint main…hahahaha

Pastu g tempat beach lak kan……

Main pasir la konon… gasak la.. main la nak oit.. pasir sini ok la kan.. sebab pasir buatan.. bukan pasir betul2 tepi pantai tu….

 
 

Gigih ibunya bawa kamera tengah air…

Nak ambik gambar punya pasal kan.. ni pasrah jer.. kalau la jatuh kamera ni.. ma nanges ibunya.. wakakaka

 

Dah puas mandi manda.. main permainan situ lak

Tapi nasib tak baik.. hujan pula belah petang kan.. maka dapat naik beberapa mainan jer la kan,…..tu pun anak-anak suh tunggu smapai habis hujan…

Maka sebagai ibubapa.. kita guna kuasa veto.. JOM BALIK!!!!!!!!!! hahahaha

Ingat tak ingat lapar dah……. ingat rupanya…

Kuar jer Sunway.. g ke Mall nya pula.. apa lagi makan ler.. dah puas berjimba2 seharian.. kita pun balik…hahahaha

K.. itu baru 1 kisah.. ada lagi beberapa kisah ni lom sempat nak update.. nanti saya akan cuba update lagi.. sempat ker idok tak tahu la.. dah nak tutup dah  tahun 2015 ni…hahaha

Advertisements
Preview : My Water Moments With Sony TX5 at Sunway Lagoon

Preview : My Water Moments With Sony TX5 at Sunway Lagoon

Hari Sabtu yaang lepas kan aku dapat jemputan ke Sunway Lagoon dari Nuffnang

Dai suh bawa partner… jadi aku bawa partnet aku…. merangkap body guard la..

sapa lagi kalu bukan………

.

.

.

.

.

.

sunway

Anak bujang aku… Danial..hehehe

Bawa yang sulung jerla..sbb dia boleh bawa diri.. kalu bawa yang kecik..alamat aku yang kene menjaga dia..hik3

sunway

Sampai juga aku ke Sunway Lagoon nie…

lama gak tak pergi tau… hehehehe adalah rasanya kali terakhir pada tahun 2000 kot… aku pun lupa…

yang aku ingat masa tu aku kerja Isetan jerla.. pas tu tak pernah datang Sunway Lagoon, masuk Sunwya Piramid adalah…

sunway

Ok..aku letak gambar aku berposing di kapal yang karam dulu la yek..

nanti aku update gambar lagi…

ni tgh mengumpul gambar dari cameraman yang mengambil gambar aku secara curi..hahaha…

Ok..nanti sambung yek… leh citer best ker @ tak best ker g sunway nie yek?? hehehehe

sunway

Ni permandangan dari atas sebelum aku masuk ke Mali Cove tu…

Tinggi kan?? hehehe