Lama tak dengar khabar Intan Azura

Lama tak dengar khabar Intan Azura

Sapa kenal Intan Azura??

Ini lah Intna Azura..wajahnya sekitar tahun 2001…

Saya suka lakonan dia tau! Setiap lakonan dia mesti akan tengok.. sebab dia pandai berlakon.. dari watak baik hingga la watak jahat.. suka tengok tau!

 

Ni pula wajahnya sekitar tahun 2010…

Agak lama juga saya jarang lihat dia berlakon….. adakala tertanya2 gak.. kebanyakkan drama lakonan lama jer yang sering diputar kembali…

Kini… sudah pun memasuki tahun 2013… dan kini perkembangan terbaru dari Intan Azrua adalah.. dia kini sudah pun berkahwin…

 

Intan telah pun bertemu dengan jejaka hati nya iaitu Wan Mohd Rashdan Wan Yahya, seorang pengurus kilang telekomunikasi.

Tak sangka.. tau2 keluar cerita dah berkahwin… apa2 pun TAHNIAH pada Intan…

Tak tahula lepa sni dia akan berlakon lagi atau tidak… lama tak tengok lakonan dia… dan tak tau la apa drama terbaru dia..

Dia ada juga FB..tapi tak berupdate la.. setakat 10.07.2013, lepas tu tak berupdate lagi..

7 thoughts on “Lama tak dengar khabar Intan Azura

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s