Melawat Muzium Trick Art di ICT, Shah Alam

Melawat Muzium Trick Art di ICT, Shah Alam

Sapa pernah g Muzium Trick Art kat ICT Shah Alam tu?? haaaaaaaaa……… akhirnya saya dah berjaya sampai situ *eleh tu pun nak bg tau** hahahah

Yerla… susah woo nak g sana tanpa anak2 ok.. ni g dengan kengkawan jer… kalu bawa anak rasnaya tak akan tercapai la hasrat di hari nanti nak bergambar sakan…hahahaha

Muzium ni terletak di kawasan shop lot… mereka jadikan tempat perniagaan…

Banyak juga kedai yang telah diubah suai jadi tempat permainan…

Okla.. malas nak citer panjang.. meh la tengok gambar.. nak citer lebih2 pun kan reti pun..hik3

Jom turun tangga wei!!
Ada berani? Lembu kejar, saya selamba jer….hahaha
Semangar memanjat tau… takut wei..tinggi tu!!
Tolong!! Tolong!! Buaya!! Buaya!!
Alamak hujannnnn!!
Syhhh!! diam2… dia tak nampak tu!!
Arghhhhh……..sampai hati tikam saya!!
Yeah!! Saya kaya!! kaya!!
Selamat datang ke ICITY!!
Eh.eh.. saya pun nak lari gak!!
Ok! bye sumer!! Nanti kita sambung lagi.. nak balik…

Ok… tu gambar seorangkan.. jadi ini pula gambar kami berempat…

Tak dapat ambik gambar bersama.. sebab kalu ambik mesti salah seorang tak akan ada di dalam gambar.. nak tak nak tebal muka minta org snap kan..hahahaha

 

Banyak gak la gambar 3D kat situ… kira kene pandai bergambar baru nampak gambar tu seolah2 hidup dan menjadi…

Lagi satu nak ambik gambar kene muka tak malu.. tebalkan la sikit muka tu kalu ada orang.. kalu tak ada orang seronok la berposing sakan. .sebab tak ada yang perhatikan??

Sebaik masa kami sampai x ada orang ramai.. jadi sangat seronok la bergambar sakan.. perlbagai gaya dan aksi la kan masing2 buat…

Jadi kene pandai2 la pilih hari nak g tau.. sebab kalu g masa ramai orang memang nak berposing tu sangat limit sebab ramai pandang dan mula la ramai juga nak bergambar kan??hahaha

Ok..sapa yang ingin pergi boleh la terus menuju ke ICTY Shah Alam tu yek… bayaran seorang untuk masuk hanya RM10.00 sahaja…….

11 thoughts on “Melawat Muzium Trick Art di ICT, Shah Alam

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s