Huzaiman yang suka makan sendiri

Huzaiman yang suka makan sendiri

Sekarang Huzaiman sangat suka makan sendiri……. dia pegang jer.. makan kan reti betul2… jadi sangat bahaya tinggalkan dia tanpa pengawasan….

Nanti tulang2 pun dia gigit sekali…….. tapi suka tengok dia makan. apa saja di hulur mesti dia nganga… tak kira apa sahaja… eh..ehh.. DURIAN pun dia makan ok. Tapi abang2 nya sumer tak makan…. siap tutup hidung.. padahal mereka tu masa kecik2 macam Huzaiman gak.. makan jer apa yang di sua…..

Sekarang Huzaiman nak masuk 1 tahun 6 bulan.. cepat jer masa berlalu.. dan saya masih menyusukan dia pada belah malam walaupun tak sepenuhnya. Saya akan menyusukan dia selagi boleh……….yeahhhh!!!

3 thoughts on “Huzaiman yang suka makan sendiri

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s