Majlis Resepsi Perkahwinan Hafiz & Farah

Majlis Resepsi Perkahwinan Hafiz & Farah

Sabtu lepas kawan opis kawen…heheheheh

Tapi buat kat Kluang Johor la.. maka pergila saya bersama rakan opis jer.. sebab myIR ada hal maka, bawa 2 orang anak jer.. lagi 2 tinggal ngan ayahnya…hehehe

Ohya.. pada hari sabtu tu juga kawan blogger Hazman pun bersanding gak.. emmm.. x dapat g jumpa Hazman.. sebab sampai umah dah malam.. sangat penat sungguh..hehehe

Jom tengok gambar pengantin ……

Sampai jer apa lagi.. ambik gambar kat photobooth derang…

Comel dan manarik ok…hahaha.. tengokla.. apa la si Iskandar nak buat ngan motor tu..hahaha. Nak naik la tuew…

Ok.. pengantin pun sampai…

Huzaiman sambut pengantin…hahahaha.. sibuk tul ke hulur hilir…

Meja beradap…..

Panjang dan cantikkkkk kan?

Meja dessert tuk tetamu meja beradab….

Kami duduk di meja beradab ok… esklusif kan?

Kek pengantin,… 3 tingkat ko…

Menu makanan…

Nasi nya sangat lembut dan seddddaaaaaaappppp… bertambah-tambah la makan..

Ada gerai air batu campur…

Memang elok sangatla kan.. haus dan panas.. sesuai la makan kan…

Ada gerai goreng-goreng…

Hei.. bukan la Johor kalau tak ada pisang goreng di cicah ngan sambal kicap kan?? hehehehe

Ok.. dah la tu.. kesian pengantin nya gambar tak nampak lak.. jom tengok gambar pengantin sat..hehehe

 
 

Cantik kan pengantin………

Tempat singah sana pun cantik.. bunga tu kiri kanan bunga hidup tau… memang segar bugar…

Selamat pengantin baru Hafiz dan Farah..

Semoga kekal ke akhir hayat… dan selamat menempuh alam baru ok!

One thought on “Majlis Resepsi Perkahwinan Hafiz & Farah

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s