Menjamu selera di Tappers Cafe, Cyberjaya

Menjamu selera di Tappers Cafe, Cyberjaya

Minggu lepas, kawan ajak makan kat Cyberjaya sebab nakbyar bill kan… dah alang2 tu.. kita ni ikut jerla kan…hahaha

Tak tahu dah nak makan apa.. nak makan tempat baru la .. takkan nak makan tempat dah biasa pergi.. jalan.. punya jalan.. terjumpa kedai ni…

Tappers Cafe, Cyberjaya

 

Masuk jer kedai ni…….

waaaaaahhhhhhhhhhh……lawa konsep kedainya.. warna putih bersih sesuci muka saya.. wakakaka

 

Malas nak cakap.. trs tengok menu sebab lapar ok!

 

Dah pilih mana yang berkenan…

Macam biasa la.. gunakan wifi sepenuhnya sementara makanan sampai..hahahhaa

Tappers Nasi Lemak

 

 
 Chicken Parmigiana

 

Semua set menu di atas termasuk air sekali…. jadi tak yah susah2 nak tambah2 lag kos kan..hahaha

Okla kan makan bertiga baru RM50.95 termasuk GST dan servise charge…

Jadi kalau nak pergi boleh jer g memana outlet.. adalah dalam 13 outlet dah di buka.. tu pun macam ada lagi 2 nak buka lagi…

Mentang2 dah masuk JJCM .. terus popular…hehehe..mujur service tiptop..hehehe

Tappers Cafe Cyberjaya
P1-08, Shaftsbury Square,
Lot 2350, Cyber 6,
Persiaran Multimedia,
63000 Cyberjaya.Tel : 03 8322 4788
Mon – Fri 7.30 AM – 10 PM
Sat – Sun 9.30 AM – 10 PM

Selamat menjamu selera uolls!!!

One thought on “Menjamu selera di Tappers Cafe, Cyberjaya

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s