Penempatan Tahun 1 Sekolah Zulfadhli bagi tahun 2016

Penempatan Tahun 1 Sekolah Zulfadhli bagi tahun 2016

Alhamdulilah, kini anak saya no 3, Zulfadhli akan melangkah ke sekolah rendah tahun 2016. Ishk.. sekejap jer masa berlalu.. dah masuk 7 tahun ko… hehehe
Pilihan sekolah saya mestila SK Jalan empat kan…

Sebab abang-abang nya memang bersekolah di situ… jadi macam biasa.. kene la daftar melalui online di
—>>> https://esppsel.moe.gov.my/

Lepas permohonan di lakukan secara online..

Macam biasala.. kene la tunggu surat pengesahan sekolah .. sama ada di luluskan atau tidak..Ala erti kata.. lepas ker tak masuk sekolah tu…hahaha

Tapi entah kenapa.. kali ni, permohonan untuk ke SK Jalan Empat tidak berjaya…

Zulfadhli telah di tempatkan di SK Letenan Adnan di Sg Ramal Luar… ini bermakna terpisah dari abang-abang nya…

Ah sudah!.. saya dah risau.. mana boleh kan.. abang-abang nya di Seksyen 4.. saya duduk di Seksyen 7, tapi Zulfadhli seorang jer di Sg Ramal Luar…

Macam mana nak buat penghantaran dan jemput dari sekolah. Danial dan Iskandar memang kami hantar sendiri, kalau naik bas sekolah.. alamatnya sampai umah dah malam.. memang letih la kan.

Mujurla opis saya menuju ke Putrajaya, jadi memang ikut laluan belakang la.. tapi myIR still boleh jemput dan hantar jika saya outstation.

Tapi andai la kata Zulfadhli bersekolah di SK Leftanan Adnan tu.. macam mana saya nak hantar 2 tempat dalam 1 masa???

Danial sekolah Pagi, Iskandardan Zulfadhli sekolah petang.. balik jam 6.30 ptg.. agak2 korang la.. jam berapa saya boleh sampai rumah kalau nak jemput sampai 2 tempat yang memang terpisah utara dan selatan di tambah dengan kesesakan lalulintas sebab balik sekolah dan balik kerja??? huhuhuhu

Memang kene buat rayuan la jugak weiiiiiiiiiiiiii….hehehehe

Jadi nantikan.. cara2 saya buat rayuan dan juga keputusan nya adakah berjaya atau tidak…huhuhu

2 thoughts on “Penempatan Tahun 1 Sekolah Zulfadhli bagi tahun 2016

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s