Berhari raya di rumah kak RedMummy

Berhari raya di rumah kak RedMummy

Red mummy??

Haaaaa..giler ko tak kenal rumah kak Red!!! blogger terkenal lgai pemes tu weiiiiii…hahahaha

alhamdulilah.. hari tu kak Red ada ajak datang rumah nya.. wah.. bestnya dapat g umah kak Red.. rumah baru kooooooo… harusla nak g kan.. mana tahu leh jadi inspirasi nak wat kat rumah sendiri…

Rasaya orang lain dah update.. saya baru terhegeh2 nakupdate..hahaha

 
 

Malas nak ulas bebanyakkkkkkkkkk

Tapi meman ggilerrrrr chantik ko umah kak red.. habis di ajak nya tawaf 1 rumah dari atas ke bawah.. dari bawah ke atas lak….hahahaha

Memang terasa dalam hotel ko.. tapi tu la.. banyak perkakas .. kene la rajin membersihkan rumah kan.. partu mak malas ok!!hahaha

Tapi insya allah.. ingin juga rumah yang nampak sejuk mata memandang, sejuk lagi hati mendengar.. wakakaka…

Apa2 pun terima kasih kak Red jemput sumi sekeluarga.. sempat la jumpa baberapa blogger masa tu…

 

Lihatla kegembiraan kami ketika bergambar.. happy kannnnn!!!hahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s