Sambutan Hari Jadi Huzaiman dan Hari Raya 2015

Sambutan Hari Jadi Huzaiman dan Hari Raya 2015

eh..eh… lagi 2 hari nak habis syawal…heheheh

Ok.. sebelum kita menghabiskan Syawal ni.. nak citer pasal sambutan hari jadi Huzaiman tmepoh hari…saya buat 01.08.2015 hari Sabtu…. dah alang-alang tu ajak la kawan2 datang beraya…hahahha

Memang semua masak kecuali beli SATAY untuk tambahan menu.. yang lelain masak.. lupa lak nak snap gambar makanan.. maklum la tuan rumah busy musy…

Meh tengok Birthday Boy bergambar ngan kek nya..

Ni kek coklat lembab jer… buat sendiri ok…

Deko oleh kakak saya.. yang di datangi dari Kuala Lipis.. hahahaha.. Mujur dia datang.. dapat la deko.. kalau tak saya dah tak tahu nak buh krim tu camna la rupanya kalau hasil dari tangan saya..hahaha

Peminat Thomas & Friends kan.. mujur la ada benda2 ni kan..

Ada kain ela yang belum di jahit lagi.. konon nak wat langsir la. nak wat cadar la.. sudahnya tak buat.. jadi wat alas meja jap..hahaha

McDonald’s ada promo happy meal Thomas & Friends.. maka beli tu jer.. 2 biji baru RM12 dapat makanan lagi kan..hahaha

 

Ni aksi sebelum ramai orang.. eksyen jer.. konon tiup lilin..padahal tak pasang pun apinya…hahaha

Bergambar la kejap.. tapi abang nya buat muka monyok.. tension ibu .. gambar dah buruk..hahaha

Jemputan saya jemput pukul 2 petang ke atas… tapi opis mate duk jauhhhhhhhhhhh… kene la datang awal.. nak selarakan jadual perjalanan la tue…hahaha

 

Terima kasih yek Maz.. sudi datang waluuuuupun jauhhhh…..

Maaf.. lom siap sedia lagi.. dah datang kan.. jadi makan jerla apa yang dah siap..hahaha

Selepas tu baru la sikit-sikit jiran tetangga dan rakan2 pejabat datang menyerbu…hahahha

 Kak Su and family
 Kak Mesh and family

 

Atie and family

 

 Terima kasih Kak Ina dan Amy datang

Bila dah ramai kanak-kanak tu… panggil la Huzaiman tuk potong kek kan.. yerla.. asyik pandang jer kanak-kakan situ… hahaha

Nak makan kek ler tuewww……

 

Dah potong kek.. semua ilang entah kemana….

Akhiryna buat juga majlis tuk dia… dah masuk 4 tahun x pernah wat sambutan hari jadi..hahahaha

dulu abang-abang nya semua buat… tapi macam baru perasan la.. rupa2 nya Zulfadhli pun tak buat juga…hahahaha

Meh tengok lagi siapa datang… mana yang smepat saya tarik ambik gmabar.. ada gak yang terlepas bergambar… maklum la busy sangat kan…

 Farizal dan family (kawan opis)

 

Ijah, Kak Ida, Aini dan Kak SuF

Ni geng2 jiran tetangga… x derla jemput 1 taman…mana yang rapat jerla…hehehe. Ajak 1 taman.. dah macam rumah terbuka setaman lak..wkakaka

Kak Jun, Kak Az dan Kak Ly (kawan opis)

 

 Ipah pun ada

Masa ni macam dah ramai… sebab kat luar hujan lebaaaaaaatttt… semua tak leh balik dan keluar…

Maka.. penuhla rumah saya dengan rakyat jelata…hahaha

Pengusaha KAFA anak-anak saya

 

 Tetamu wajib setiap tahun… Othman Family…

 

 Balqis dan Mimi (kawan sekolah)

 

 Bersama Pengusaha dan tenaga Pengajar KAFA anak2
Kak Az dan kak Azi (jiran)

 

 Balqis and Family (ni laki bini kawan sekolah…hahaha)

 

 Khirdir and family (kawan opis)

 

 Kak Ros (jiran)

Ni kakak ipar, adik ipar dan biras…

Mujur keluarga mertua datang time tengah ramai.. maka dapat la penolong secara tak langsung… tolong isikan bahan2 makanan… tolong potong buah…

Mujur part minuman , my IR yang uruskan… hahahaha

Ni kawan my IR.. tapi di sebabkan akk ni pun hero 4 macam saya.. maka kita gengggggg..hahaha

 Lynn (jiran

 

 Norly and family

Ni pun tetamu tiap2 tahun datang… hahahaha.. tak ajak macam tak lengkap.. sebab seronok tengok anak2 ramai.. riuh rendah sikit…hehehe

Azhar and family (kawan opis)

 

 Adik beradik dan kawan2 adik saya

Mujur malam pula adik2 beradik ngn kawan adik saya Nopa datang.. jadi sebagai penutup.. saya tugaskan kemas rumah…hahaha

Jadi tak derla penat sangatkan buat sengsorang.. bila dah ramai.. kerja jadi cepat, rumah tak derla nampak sepah sangatkan…

Malam tu juga basuh pinggan mangkuk, angkut meja kerusi masuk dalam.. sebab kalau buat esok.. memang rasa tak larat…hahaha

Sebelum tu minta maaf le bebanyak pada yang saya tak jemput…… bukan x nak jemput.. rumah kecik, budget kecik.. saya jemput mana yangterdekat dan juga avalaible .. kalau shout dalam FB mau kang semua serbu…hehehe

Tapi kalu nak datang hari2 lain boleh aja.. sila call.. suapaya boleh syaa hidangkan menu sedap2 yek…

Seronok memang seronok.. tapi penat sikit la.. sebab buat majlis A-Z sendiri kan.. walaupun ada beberapa benda saya minta tolong jiran tetangga dan sepupu bantu… tapi alhamdulilah.. semua makan licinnnnnnnnnn.

Menu yang saya masak sendiri adalah Bihun soto, Nasi himpit + Rendang daging, agar2, kek hari jadi, kuah kacang. Tambahan menu satay samuri jer…

Terima kasih semua yang dapat hadir atau yang tak dapat hadir di saat-saat akhir… sebab hari sabtu tu hujan lebat + jem sana sini.. maka saya faham…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s