Makluman Pengeposan Sempena Hari Raya Aidilfitri 1436H/2015M

Makluman Pengeposan Sempena Hari Raya Aidilfitri 1436H/2015M

haaaa…..jangan ingat hari raya ni Pejabat Pos pun tak cuti yek… derang pun nak raya gak… jadi pada yang nak buat pengeposan tu.. ingat sikit.. pejabat pos tutup.. jadi jangna ingat barang dah hantar.. tapi bila jatuh time raya sibuk tnaya bila barang nak sampai…

Nanti bukan barang smapai.. tapi pelempang yang sampai..hahaha

Untuk POS LAJU

Tarikh akhir pengeposan : 10.07.2015

kemudian derang bekukan pengeposan.. tapi tetap menerima barang sehingga 15.07.2015.

Barang akan di antar kembali : 20.07.2015

Jadi cepat..cepat g pos… kalau lambat.. 20.07.2015 la baru barang dapat di hantar oleh pos laju
Untuk POS BIASA

Tarikh tutup : 16.07.2015 – 19.07.2015

Beroperasi kembali : 20.07.2015

haaa….. tu dia.. lagi lama POS BIASA tutup.. segala surat menyurat biasa memang tertangguh la kan…hehehe

Apa-apa pun.. kepada yang berniaga tu.. inform-inform la kat pembeli.. nanti tertunggu-tunggu lak.. sebab kekadang ada pembeli ni tak baca semua kot.. yang dia tahu barang ps hari ni.. esok sampai…heheheh

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s