Datuk Seri Dr Wan Azizah di Bazaar Ramadhan

Datuk Seri Dr Wan Azizah di Bazaar Ramadhan

Lupa pula nak citer… semalam saya pergi Bazaar Ramadhan.. mencari makanan la kan.. sebab sejak dua menjak ni susah betul nak sampai umah on time…huhuhu

Lepas beli makanan, masa nak balik nampak orang berkerumun macam ambik sesuatu… saya ni kalau bab makanan memang lajus sikit…

Pastu perasan ada orang hulur bekas makanan kat orang ramai… eh..eh.. Dr Wan Azizah lah…hehehe

 

Cepat-cepat saya suh anak-anak g ambik makanan tu… dapatla 3 bekas bubur kacang…. ada bekas isi kurma, tapi tak ambik sebab kat rumah pun dah ada kurma.. baik saya ambik bubur kacang yang lama tak makan..

eh.. sempat juga la snap gambar.. cuma terlupa nak snap berdua lak.. sebab tak ramai orang masa ni…

Erkkkkk..sebelah Dr Wan Azizah tu saya tak tahu nama…tapi saya sempatla bersalaman dengan Dr Wan Azizah…senyum jer orang nya.. dan tlebih kurang tinggi saya… pertama kali la jumpa secara bertentang 4 mata…hehehe

Rezeki jangan di tolak,

Musuh jangan di cari di bulan Ramadhan ni……..

Selamat berpuasa semua

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s