Bercuti ke Johor Bahru – Hari Perjalanan

Bercuti ke Johor Bahru – Hari Perjalanan

Eh..eh… hotel The Puteri Pacific dah kuar… tapi baru nak up perjalan pada hari pertama…hahahaha

Seawal kul 8.30 pagi kami bertolak dari rumah….. masing-masing ngantuk.. maklumla tak tahu nak kemana sebenarnya…hahaha

Muka masing-masing dah kelaparan tu…

Asyik tanya bila nak makan.. bila nak makan…hehehe

Alhamdulilah.. cuaca mendung jer.. x la panas sgt kan…

tapi dalam hati tu risau gak.. sbb nak ke Legoland, jangan la hujan ye dak..kalau hujan tak syokla kan… hehehe

Sampai kat jejantas Ayer Keroh.. berhenti tuk makan…

Emmm….. kalau dah kuar ngan anak-anak.. KFC jerla permintaan nya… nak cari nasi lemak pun tak dapat…huhuhu

Sempat tu Huzaiman pau ibunya nak naik mainan tu…

Mujur RM1 aja.. tapi kira mahal la kan.. sbb tak sampai 5 minit jer kot…hahaha

Penat duk dalam kete.. kita berselfie dulu…

ajak huzaiman pakai spek itam….. dia kalau boleh.. nak duk depan gak ngan ibunya.. tak moh tu duk belakang… haisssssh… punya la luas tempat duduk kat belakang… kat depan juga dia nak duk… hehehe

Setelah berjam-jam atas jalan raya.. akhirnya sampai gak JOHOR BAHRU….

Sampai jer Johor.. kene la cari hotel teruskan.. sbb dah pukul 1 petang dah… penat tau… Akhirnya sampai juga kat Hotel Puteri Pacific

Setelah check in,… ambik nombor bilik…

Segarkan kejap badan…
Keluar balik…nak cari makan malam lak… mujur sebelah tu aja Galleria Kotaraya…hehehe

Ikut jalan jauh lak tu… padahal.. sepatutnya terus jer.. ikut jalan dalam..

Maklumla pertama kali.. mana nak tahu…hehehe

Balik hotel… sibuk nak mandi kolam.. tapi malang nya dah malam kan…

Maka mandi jerla kat dalam bilik air tu jer yek……hik3

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s