Pesta Floria 2015

Pesta Floria 2015

Tiap2 tahun ada Pesta Floria.. tapi tiap2 tahun juga tak dapat pusing 1 Floria ni…hahahaha

Dari zaman tak kene bayar, sampai dah kene bayar la… tak gak berjaya tengok semua FLORIA kat situ…. kali ni dah kene bayar.. untuk dewasa RM5, manakala kanak2 pula RM1.. untuk bawah 6 tahun PERCUMA…

Macam mahal kot untuk dewasa RM5… kalau RM3 tu ok kot… yerla.. masuk 1 org ok. kalau 4..5 org.. kan ker dah berpuluh2

Malas nak citer.. ambik gmabar pun tak banyak.. sebab tak jalan jauh kan.. ambik dekat2 tu pun dah penat..hahaha

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jadi.. rasa tak der kemana.. boleh la bawa keluarga , anak-anak, adik beradik ke FLORIA…..

Jalan memang penat sebab besar.. jangna lupa bawa payung… air.. topi.. kamera dan juga DUIT.. sebab dalam tu ada gerai2 jual makanan dan minuman…

Maka kalau lapar leh la makan kan…hehehe

One thought on “Pesta Floria 2015

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s