Bila 1 badan gatal

Bila 1 badan gatal

Malam tadi dah perasan kaki dan tangan Huzaiman bintik-bintik.. makin lama makin banyak lak… sapu minyak gamat la kan… biasala umah mana yang tak ada minyak gamat tu tipu la kan..hehehe

So.. pagi tadi bangun macam biasa la nak g keje kan.. check la 1 badan.. hilang la kan.. lega rasanya.. x perlu la cuti kan.. dia ok. lepas mandi kan dia.. tetiba naik balik.. habis di garu-garu 1 badan.. sudahnya bengkak pula 1 badan…

 

Ohw… tak boleh jadi.. kene la bawa dia g klinik ni…

Nanti habis 1 badan bengkak lak.. di agaru-garu tanpa henti tu.. risau tengok..kesian dia nangis…nangis..

Mujur kat ru,ah ada calamine lotion tu…sapu kasi dai tak rasa gatal..

Kan ubat lotion tu sejuk jer…jadi kurang la dia nak mengaru…

g klini kerajaan kat Bangi jap.. sebab saya dah alang-alang cuti kecemasan kan… g jerla.. asyik g swasta jer… hehehe

Dapatla ubat kurangkan bengkak dokto tu cakap.. ubat ni mengantuk…

Memang betul ngantuk wei… pas bagi dia makan..duk depan tv..tup2 dia dah tido…hahaha… elok la benar… kalau tak ada jer keja nak di buatnya kan? hehehe

Harap-harap bengkak nya tak la melarat 2-3 hari.. tak tau apa punca nya.. makan/minum rasa macam biasa… rasnaya tempat tido kot..mesti ada hama ada pepijat kan…

Kene tukar cadar la gini nampaknya..hehehebila

One thought on “Bila 1 badan gatal

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s