Bila dapat berjumpa Afina dan Naufal

Bila dapat berjumpa Afina dan Naufal

Minggu lepas.. pergi la saya anak beranak ke rumah mak… kebetulan adik saya si Norfa pun datang… leh la jumpa Afina kan…

Inila dia Afina….

Maklumla saya kan x ada anak pompuan.. menumpang la kasih pada anak buah pompuan kan..hehehe

 

 

Dalam banyak-banyak anak saya.. si Iskandar jer yang sibuk nak jumpa Afina

Kalau mak su dia telefon.. mesti tanya.. Afina.. pastu kekadang tanya saya..

“Afina ada kat umah wa ker?”

“Afina bila nak datang?”

“Iskandar nak jaga Afina, boleh tak ibu?”

Iskh… suka nau ngan Afina tu…hehehe

Masa kecik suka la kan? tunggu besar… nanti tak leh la nak dukung2… nanti dah jadi mahram..hehehe

 

Ini pula abang si Afina.. Naufal…

Sian dahinya.. kene pukul dengan mainan dek sepupunya belah abinya la..hehe..

Ala.. kanak-kanak..standard la.. gaduh baik.. gaduh baik…. Beza ngan Huzaiman setahun jer.. tapi pemalu yang amat si Naufal ni… payah tul nak ajak berborak…

Zulfadhli masa ni tengah tido… tu yang tak ada gambar nya..hehehe

2 thoughts on “Bila dapat berjumpa Afina dan Naufal

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s