Peminat Chess

Peminat Chess

Sekarang ni kat rumah dah ada 2 orang peminat Chess

Sapa lagi kalau bukan Danial dan Iskandar…

Hari tu masa singgah kat kedai pustaka rakyat.. sibuk nak beli.. masa tu tengah kelam kabut ada urusan.. x dan nak ambik pusing dia nak beli chess tu..

Sudahnya minta kat ayahnya.. ayahnya beli kan.. tiap2 malam ajak main.. dan kebanyakkan Iskandar la yang menang dari Danial..hehehe

Tak per.. main hari2 asah skill.. nanti ada perlawanan leh la cuba masukkan Iskandar dan Danial… hehehe

Saya pun tak pandai main chess.. kalau dam haji ok la.. reti la juga..hehehe

One thought on “Peminat Chess

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s