Painter DIY untuk Huzaiman

Painter DIY untuk Huzaiman

Hari tu masa ada jualan kat pejabat, ternampak lak painter diy. sebab murah beli la kan.. bole la suh Huzaiman cuba…

Ala….. baru RM5 aja… tak rugi pun cuba kan… mana tahu anak-anak suka..

20150311_183405

Beli jenis kapal terbang…

Kang jenis lain dia tak minat lak kan…..

20150311_183430

Kemain suka….

Dapat jer.. terus nak buat…hehehe

20150311_183527

1 bentuk kapal terbang

ada pelbagai kaler dan juga berus….

20150311_183653

Memula nak warna ikut arahan…

Pastu main taram jer mana kaler dia nak……hancusssssssss

20150311_184211

Gasak la ko dik…. janjji ko leh kaler…

ikut suka hati la..hehehe

 

20150311_184900

Ini hasilnya (*sila abaikan pemandangan di belakang)

buruk giler rupa…jadila dari tak ada kan… dah dia yang nak kaler…hehehe

Lepas adiknya buat, sibuk pula si abang-abang nya nak… emm.. nanti kene la tengok kat jualan.. ada ker tak orang tu jual lagi. Iskandar siap minta nak yang kapal layar…hahahaha

2 thoughts on “Painter DIY untuk Huzaiman

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s