Bantuan Khas Persekolahan 2015

Bantuan Khas Persekolahan 2015

Alhamdulilah…….

Semalam sekolah anak-anak saya, sekolah mereka meminta ibubapa mengambil bantuan khas persekolahan RM100 bagi setiap murid.

Tahun ni agak berlainan sikit sesi mengambil bantuan khas tersebut. Mereka ada kan 2 sesi untuk pelajar pagi dan petang. Agak susah saya nak ke sana.. dan nak.. tak nak terpaksa ambik 1/2 day keluar pejabat.

134

Kenapalah buat 2 sesi.. tak fikir ker anak kalau 2 org pagi dan petang..

Tak pepasal saya kene tunggu 1 jam untuk ambil bagi sesi petang… emmmm….

133

Tahun ni, saya tukarkan sekolah agama untuk anak saya.

Setelah meilhat pencapaian Danial tahun lepas kurang memuaskan.. dia memerlukan suasana baru di mana dia dah tak lut dengan ustazah kat sekolah agama lama dia…

Ustazah tu dah tegur pun tak jalan.. so jalan terbaik marilah tukar sekolah agama… sekolah rendah dah tentu tak dapat tukar kan? hehehe

Harap-harap di sekolah agama baru ada perubahan bagi Danial. Dah la tahun ni dia bakal menduduki peperiksaan UPKK dari sekolah agama… harap2 prestasi nya meningkat.

Eh.. Iskandar pun sama yek,….. jangan ingat ibu tak pantau tau! hehehe

2 thoughts on “Bantuan Khas Persekolahan 2015

  1. Hari ni ambil rm100 bntuan persekolahan di smk bndr baru sentul.
    alhamdulillah lega sikit.maklumlah ank 4 0rg masih bersekolah.tp yg x best nya duit rm100 yg sepatutnya melegakn sya x spt yg diharapkn.rm100 -rm86(yuran pibg)adalah tidak wajar di lakukn pd masa ini.di harap kementerian beri pencerahan kerana setahu sya rm100 ini tidak boleh di gunakn utk melangsai apa2 jua yuran sekolah.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s