Nickelodeon Party bersama anak-anak

Nickelodeon Party bersama anak-anak

Haiii……….. apa khabar semua??

ishk.. makin lama makin tak berupdate lak… tak ada apa2 sangat pun aktiviti bersama anak-anak… cuma bila ada jemputan dari pihak luar, saya pasti akan pergi yangpenting dapat bawa anak bersama-sama…hehehe

29 November yang lepas saya telah hadir ke E-Curve kerana ada Nickelodeon Party dengan anak-anak… sesuai la dengan temanya yang melibatkan anak-anak.

Event kali ni di buat panggung wayang Chathay Cinepelex. Akan ada tayangan perdana untuk beberapa siri terbaru pada Tahun 2015. Nak tahu apa cerita terbaru tersebut?? haaa….. nanti saya akan ceritakan yek..

Sebelum tu meh tengok apa aktiviti anak2 saya semasa di sana.

SAM_4945

Selepas ambik goodies bag dan juga tiket anak-anak saya tak sabar nak main pelagai aktiviti di ruang legar tersebut.

Memula beratur dulu nak ambik popcorn dan air.

SAM_4947

Suka la anak-anak semua, sebab dapat popcordn dan air percuma kan….

Derang kan suka makan pop corn nak2 pula masuk panggugn wayang…hehehe

Jadi sebelum masuk panggung wayang derang joint la aktiviti kat luar dulu.

SAM_4949

Booth Dora Explorer

Ala.. tunjukkan benda-benda di papan..pas dapat tunjukkan dapat la sticker. Suka la Huzaiman.. sebab tunjuk-tunjukkan… tak susah pun quiz nya.

SAM_4951

Booth Spongebob

Masukkan bola ping pong dalam lubang yang betul…. benda ni pun senang… Iskandar dan Huzaiman pun reti main…hehehe

 

SAM_4952

Booth mewarna

Masing-masing mewarna karektor dari Nickelodeon

SAM_4958

Booth Ninja Turtle

Jatuhkan patung untuk mendapatkan sticker atau pin baju… sangat senang.. Huzaiman campak jer.. semua patung tu jatuh..hehehe

Selepas semua aktiviti di lakukan, kami semua masuk ke dalam panggung…. Di dalam panggung kami di sajikan dengan beberapa tayangan perdana untuk tontonan semua seperti Dora Explorer

Sebelum kami pulang, kami di beri peluang untuk bergambar bersama maskot Dora Explorer dan Ninja Turtle

SAM_4967

SAM_4968

SAM_4978

Seronok anak-anak sebab dapat berjumpa dengan maskot Dora dan ninja…

Jadi pada anak-anak semua, jangan risau tahun depan rancangan yang menarik bakal menemui anak-anak semua di saluran Nickelodeon.

Oggy and the Cockroaches Pic 2 (Credit - Nickelodeon)

OGGY AND THE COCKROACHES pada Januari 2015

Tayangan perdana selama 2 jam pada Kahamis, 01.01.2015 : 1.15pm

Tayangan biasa setiap hari bermula 05.01.2014 hari Isnin pada jam 6.05pm (MY)

 

Wanda and the Alien Pic 3 (Credit - Nickelodeon)

WANDA AND THE ALIEN pada Januari 2015

Di tayangkan di Nick Jr. pada 26.01.2014 pada pukul 11am dari Isnin hingga Sabtu

 

Dora and Friends Into the City! Pic 1 (Credit - Nickelodeon)

DORA AND FRIENDS: INTO THE CITY! pada Mac 2015

 

Alvinnn!!! and The Chipmunks (Credit - Nickelodeon)

ALVINNN!!! AND THE CHIPMUNKS pada April 2015

Jadi jangan lupa untuk berada di kaca tv untuk melihat semua kartun-kartun tersebut…

Tahun baru, siri baru dan juga jalan cerita yang baru!

2 thoughts on “Nickelodeon Party bersama anak-anak

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s