Majlis Anugerah Kecemerlangan Akademik Tahun 2014

Majlis Anugerah Kecemerlangan Akademik Tahun 2014

Lupa pula nak update pasal Majlis Anugerah Kecemerlangan Akademik bagi tahun 2014.

Tahun lepas Danial sorang jer g ke Majlis tersebut… sebab Iskandar baru umur 6 tahun… tahun ni 2-2 sekolah yang sama.. jadi dapatla ke Majlis tersebut bersama2kan…

IMG-20141120-WA0005

Tahun ni dapatla buat di gazebo sekolah… sebelum ni buat di bilik darjah yang di jadikan dewan… agak sempit dan penuh…. bila buat di bawah.. lapang dan mudah untuk lihat dari pelbagai sudut.

Sebenarnya majlis bermula jam 8.00 pagi… dah ucap sana sini.. dalam kul 9.30 pagi baru bermula.

di sebabkan banyak sangat anugerah nya dari darjah 1 sampai darjah 6.. dari segi matapelajaran, peningkatan akademik, peningkatan peratusan… ishk macam2 la…

Sudahnya dalam pukul 11.30 pagi baru la giliran Iskandar untuk ambil sijil nya…

SAM_4822

SAM_4833

SAM_4837

Setelah beberapa minit lagi…. baru la giliran Danial pula…

Itu pun kelam kabut juga majlis tersebut.. mungkin di sebabkan ada yang tak datang.. jadi ada terganggu sikit la bila nama di sebut ada yang tak naik ke pentas kan…

SAM_4873

SAM_4875

SAM_4878

Dalam kul 12.30 tgh ari saya terus la gerak balik… tak larat la nak tunggu sampai majlis habiskan….

Ikutkan ada lagi yang belum selesai… tapi asalkan giliran anak saya selesai sudah.

Kali ni pencapaian nya tak seperti thaun lepas… tapi peningkata dalam mata pelajaran sahaja. Tak apa la… sekurang2 nya ada juga sijil dn dapat membakar semangat anak saya untuk terus berusaha lagi pada tahun 2015 kan?

SAM_4882

Sebelum pulang sempat lagi saya suh anak saya posing depan sekolah…hehehe

Tiap2 tahun la ambik gambar macam ni.. nanti leh tengok perbezaan dari tahun ke tahun kan??

Semoga tahun hadapan anak2 saya dapat lagi berusaha keras…… dan saya doakan mereka berjaya dalam semua matapelajaran tak kira di sekolah rendah mahupun di sekolah agama… AMIN

3 thoughts on “Majlis Anugerah Kecemerlangan Akademik Tahun 2014

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s