Bersama Melur Jelita dan makan-makan

Bersama Melur Jelita dan makan-makan

Salam Jumaat,

Eh….. dah hampir pukul 5 petang dah….  mesti semua nak balik dah.

Hari ni saya seronok sekali. sebab opis saya ada menjemput penulis yang paling saya gemari…….

MJ

Lega.. akhirnya semua buku-buku saya telah pun di tandatangani oleh kak MJ…

Tapi buku The Unsung Hero tu saya masih belum baca lagi… sebab saya suka baca buku kak MJ ni dalam keadaan bersedia….. kerana jalan cerita nya memang membuai rasa…..hahahaha

Sebelum lunch time pula bahagian saya adakan makan-makan….

HJ

Sambut hari jadi setiap pekerja untuk 3 bulan sekali…

Kali ni Oktober, November, dan Disember pula… maklum la akhir tahun.. jadi sambut la ujung2 tahun juga kan…hahaha

Jadi hari ni dapatla makan free…hehehe

 

ok.. tu jer nak citer…. cuaca kat luar pula hujan lebat berserta petir… harap2 sebelum pukul 5 tu hujan dah berhenti. Kalau tidak susah saya nak drive balik. sebab jalan akan menjadi licin dan kesesakan menjadi luar biasa…hehehe

 

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s