Rezeki dari Pixi.my

Rezeki dari Pixi.my

Alhamdulillah . ….. rezeki tak akan datang sendiri melainkan kita yang mencarinya….

Beruntung kerana dikelilingi   oleh blogger-blogger yang tak kedekut rezeki…taknjuga kedekut ilmu malah suka berkongsi bersama-sama…

Sapa lagi kalau bukan kawan segaduh dan segembira…Mat Tiger tu…..hahahaha. Tak pernah tak share dengan sesiapa kalau ada apa-apa rezeki yang boleh di kongsi beramai-ramai.

Saya pun dah lupa bila yek peraduan ni… bulan September tak silap kot…

image

Menunggu  juga…betul ker Pixi.my ni akan bayar duit kan? Sebab caranya  senang aja… share sahaja apa2  mengenai Malaysia.

Jadi bila Mat Tiger tu dah share earning dia… saya pun cepat2 la tengok akaun saya juga…

Alhamdulillah . .. dapat la RM82.00. Lepasla untuk buat bayar bill telefon… eh tapi ada gak baki lagi… sbb bill saya tak la samapai RM80 kot.. dalam RM60 aja…

Lupa pula 1 gambar berapa RM atau Sen… tapi banyak la juga saya share. Mujur ada la juga gambar dalam simpanan telefon…jenuh gak korek2 dari album.

Jadi pada sesiapa yang suka mencuba. .. x salahkan mencuba apa2  janjji mendatangkan keuntungan pada kedua-dua belah pihak…

Ok..pasni nak cari lagi..kat mana ada lubang rezeki…heheheeh

3 thoughts on “Rezeki dari Pixi.my

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s