Hari Sukan Zulfadhli dan congo bars…

Hari Sukan Zulfadhli dan congo bars…

Salam… hari ni ada sukan sekolah pasti siti sarah seksyen 7…sapa lagi kalau bukan anak no 3 saya.. Zulfadhli.

Dekat seminggu remind saya pasal sukan dia.. kene pakak baju sukan..kene pergi pagi2.. kene pakai kasut sukan..hehehe

image

Sampai jer sana dalam pukuk 8 pg.. terlewat sikit.. sebab nak kasi Zulfadhli makan dulu.. sebab nanti dah sampai padang memang x makan la dia… leka main jer

image

Acara yang Zulfadhli masuk adalah acara lari dalam suar jeans… hahaha… Acara ni macam acara lari dalam guni..bezanya guni ditukar pakai suar jeans orang dewasa….

Bila surih beratur depan sekali…. tak laju lari siap dia..hehehe

image

Alhamdulillah. ..dapatlah Johan dalam acara tu. .. suka dapat hadiah…

Medal dan juga tuala mandi… hai.. bertambah lagi koleksi tuala mandi anak2 kat rumah…

image

Pastu petang sempat la saya buat congo bars…hahahaha nak pulangkan barang orang..tak syok lak bagi tanpa isi nya kan.

Dah ini jer pandai buat… bagi ni jerla.. kang masak takut rasa entah apa2 lak…hehehe. Sapa nak resepi.. leh tengok entry terdahulu : Resepi Congo Bar

Ok.. siap dah 1 entry..cepat komen.. penat taip guna hp. Asyikla salah taip jer..padam..taip padam..hahaha

2 thoughts on “Hari Sukan Zulfadhli dan congo bars…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s