Kami berempat………..ni kira update kan?

Kami berempat………..ni kira update kan?

wooot…woot…woot.. hari ni dah 19 Ogos?? Last update 4 ogos?????????????? hahahahahah giler lama x update wei… padahal banyak citer nak update ni….hik3

okla…mari la kita update… dapat 1 pun jadila kan

Ni gambar bersama kengkawan yang sporting… emm.. boleh la di kira kalau g memana bersama sentiasa… tapi kini masing2 sibuk..  lama dah x makan bersama…huuhuhu

Mungkin pas raya la kot.. baru tak sibuk… bila yek  kita nak kuar lagi bersama??hehehhe

Ok tu jerla.. sebab nak update terpaksa letak 1 gmbr….wakakaka

K.. esok tgk la.. sempat lagi.. update la lagi… ramai dah marah (* ye ker ramai) hahahaha

One thought on “Kami berempat………..ni kira update kan?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s