Selamat Hari Raya Aidilfitri 1435H

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1435H

Salam Syawal semua…

Hari ni Syawal yang ke 6, baru berkesempatan nak online… sebelum raya tu patut leh jer wat schdule entry..tp mood nak menaip tak ada…hahahaha

Pastu nak ambik gambar raya pun tak sempat..hahaha

Ni jerla sempat bergambar bersama… tapi dah pakai baju jalan jerla…wakakaka

Jadi masih lagi kan sempat nak wat ucapan raya kan??

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1435H untuk semua pembaca sumijelly.com dan juga sesiapa yang mengenli diri ini…

 

7 thoughts on “Selamat Hari Raya Aidilfitri 1435H

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s