Berbuka puasa bersama Shaheizy Sam di Restoran Bijan

Berbuka puasa bersama Shaheizy Sam di Restoran Bijan

Hari Sabtu lepas (12.07.2014) saya berpeluang berbuka puasa bersama artis hokey! hahahaha

Yang penting boleh bawa keluarga… itu yang menyebabkan saya nak pergi dan nak mencuba nasib. Ala.. hanya hantarkan resepi menggunakan kicap Mahsuri, nanti mereka akan pilih pemenang nya…

Jadi bila dah berjaya.. apa lagi.. harusla pergiiiiii….hehehehe

Pest time pergi Resotan Bijan ni.. kat Jalan Conlay, KL.

kuar rumah dalam kul 5.30 petang… sampai situ dalam  6.10 ptg terus g parking… ruapa2nya ada juga yang lagi awal..hik3

Bila program yang boleh bawa keluarga dan jatuh pada hari cuti memang saya akan pergi.. tak kisah la walaupun jauh kan.. Tapi kalu sengsorang tu.. kene fikir 2-3 kali gak… hehehe..Ada kala saya akan bawa juga la sorang dua buat peneman…

Dapatlah bergambar dengan Shahiezy Sam sekejap…

Masa ni baru lepas berbuka… gambar tak berapa chantik, sebab guna HP jer.. dan kat situ lampu ala-ala macam nak tido malam jer…hahaha

Ada la joint game… hahaha… sekejap jer.. kalah la pula

Dapatla sebiji bantal kusyen …. leh la dari tak ada kan…

Sebelum pulang, Danial nak bergambar lak ngan Shaheizy Sam….

Tunggu la kat FB MyMahsuri @ Sinar FM ada tak gambar derang upload, sebab masa kat majlis tu kemain banyak kamera flash sana sini kan… hehehe

Yang penting anak-anak gembira….

5 thoughts on “Berbuka puasa bersama Shaheizy Sam di Restoran Bijan

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s