Chit Chat Mama dalam Pa&Ma

Chit Chat Mama dalam Pa&Ma

Ishk… malu pula nak citer kalu kisah sendiri… tapi kalu tak cerita nanti tak der sapa lak tahu kan?kan??

Walaupun senyap-senyap…..ada gak yang dapat hidu kisah tersebut..kah3 #bajetretis sungguh rasa la kan??hahaha. Ingat tak hari tu saya pernah tunjuk gambar photoshoot tu hari… ala entry tu hari la…hehehehe…

Jadi ini lah hasilnya……..

20140618_212845

20140618_212920

20140618_212934

Memang 1 pengalaman baru la… bersama orang-orang hebat… maklumla saya seorang jer orang-orang biasa…huhuhuhu

Tu hari masuk TV.. kali ni masuk majalah….

Walaupun biasa-biasa sahaja….tapi ia tetap pengalaman baru tau… sapa tak teruja kan? kali ni tak perlu cakap.. sebab wartawan akan tulis apa kita bagi tahu…..senang sikit..

Kalu suh cakap macam hari tu….. mampus pas ni tak kuar suara dah……hahahaha

20140618_212950

20140618_213007

Ok…..jangan cakap banyak la……… memang lain muka saya dalam ni…..hehehehe

Jenuh tau lilit-lilit tudung gitu. siap google dalam u tube cara pakai ok…. dah la sakit kepala sebab nak kene tegak dengan jarum banyak kat kepala tudung dan bahu…hahahaha

Pest time wat sendiri tau…. make up sendiri…. baju sendiri.. cuma tudung ngan kain labuh tu jer pinjam kawan punya… kalu guna saya punya… mesti la warna pilihan HITAM…..wakakaka

20140618_212727

Okla…. malas citer banyak…. cepat-cepat dapatkan di pasaran. Majalah Pa & Ma bulan June 2014 ni…. kalu lambat tak dapat la baca kisah saya dalam tu…hehehe

Ok…….sapa nak sign saya?? cepat..cepat..  #bajetretis sungguh…….wakakaka

2 thoughts on “Chit Chat Mama dalam Pa&Ma

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s