Langkawi : Minyak Gamat Nusantara

Langkawi : Minyak Gamat Nusantara

Sambung lagi kisah langkawi weiii..hik3

Ok… kalu g langkawi tak sah tak g membeli MINYAK GAMAT…. maklumla langkawi dah sinonom dengan minyak gamat… jadi mesti la singgah walaupun tak beli…

Lagi pun nak bawa anak2 lihat tempat minyak gamat di masak… baru la namanya langkawi kan?hik3

 

 

Asap kemain dalam tu……. mendidih dalam kuali.. tapi tak tengok dekat-dekat pun… anak-anak tak mahu..takut la tu

Tapi mereka tahu la dalam tu GAMAT yang sedang di masak.

Tagline minyak gamat NUSANTARA

JANGAN PULANG TANPANYA!

Amboiii… kemain… maknanya nak suh beli la tu… tapi saya tak beli pun.. banyak sungguh minyak gamat ni kat rumah dah…

 

Lupa apa benda dalam tu…rasanya herba-herba yang di gunakan untuk memproses minyak gamat rasanya…

anak-anak suh ambik gambar, layankan aja…….

Masuk kedai minyak gamat semata-mata nak bergambar sahaja!!

Boleh gitu? hahahaha

Posing jap ngna  minyak gamat… jadi model tak berbayar….hahahaha

Ini pula tongkat ali….

Besar giler….. siap ada air tongkat ali kat situ… tapi tak derla minum.. kang jadi lain lak anak-anak nanti

Sangat senang nak ke sini.. sepanjang-panjang perjalanan ke sini.. terdapat banyak kedai minyak lain gak.. bukan Nusantara semata sahaja…

Jadi kalu ke Langkawi, jangna lupa singgah di mana-mana kedia minyak gamat tau!

3 thoughts on “Langkawi : Minyak Gamat Nusantara

  1. Langkawi dan minyak gamat memang tak dapat dipisahkan. . Bila sebut sahaja Langkawi, orang dah dapat gambarkan minyak gamat .. boleh beli secara murah di sana. .buat ole2 untuk rakan sekerja, adik beradik dan jiran tetangga. ..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s