Kenangan di pejabat lama

Kenangan di pejabat lama

Asal balik umah mak saya di Pandan Indah, mesti teringat masa bujang dulu.. g kerja dari rumah ke pejabat hanya 5 -10 minit je….

Masa memula kerja dulu, rajin balik rumah… jalan kaki jer kot..

Balik rumah.. makan, dan siap tido sekali tu… sempat jer sampai opis dalam  kul 2 petang…

Kalu pergi kerja, lagi 10 minit nak pukul 9 pagi baru terhegeh-hegeh keluar rumah…hehehe

Nama jer pejabat di Pandan Indah, tapi segala cuti umum ikut Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur. Padahal kawasan sekeliling malahan Maybank Pandan Indah kat bawah tu pun dah kira Kawasan Selangor…

Jadi…bila Selangor cuti, kami kerja dan begitula sebaliknya…hehehe

Sekarang ni pejabat yang dulu ramai pekerja dah menjadi dalam 2-3 orang sahaja…. ramai kawan-kwan dah berhenti dan mencari kerja yang stabil….

Hanya 2-3 orang sahaja kawan saya yang masih setia bekerja di situ…

Teriba teringat pula kenangan kerja di situ… banyak pengalaman saya kutip di situ dan juga belajar bekerja bersama kawan-kawan….. Banyak la suka duka disitu…hehehe

One thought on “Kenangan di pejabat lama

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s