Penebusan mainan di Enfamama Club

Penebusan mainan di Enfamama Club

Kalu bab-bab kumpul dan tebus memang peberet la….kene pandai la sikit macam mana nak kumpulkan point..point ni..keh3

Saya memang tak minum pun susu Enfamama ni…tapi ada cara lain selain minum…iaitu perkenalkan rakan yang mengandung…dapat 100 point..hik3

Sebenarnya dah banyak barang dah tebus…..cuma kali ni tebus banyak sikit sebab dah x nak kumpul lagi point…keh3

Dapat la dalam 3 barang mainan tuk Huzaiman…cuma yang mainan ni jer dia paling suka..

Tak perla.. dia jer yang bongsukan..jadi dapat kat dia la kan…. tapi tiap kali dia nak main baru keluarkan. .kalu tak jahanam la dikerjakan nya..
Hehehe

One thought on “Penebusan mainan di Enfamama Club

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s