PANDORA sana sini….

PANDORA sana sini….

Mak aik…. asal tetiba macam ramai lak perkatakan pasal PANDORA ni??

Hahaha….sebaik bukan kaki membeli PANDORA… tapi mana tahu kalu murah giler..giler.. konpem saya beli tuk koleksi…

Tapi kalu dah turun harganya.. konpem la masa tu dah tak popular PANDORA lak… mesti dah kuar lain pulak…. hik3…

Ada ker yang dah ada koleksi PANDORA ni?? Dengar harganya boleh tahan… 1 butir tu pun ada yang mencecah ratus…ratus… gelang nya lagi la jangan cakap..ada yang mencecah ribu..riban…

Haila…. kalu dapat PERCUMA nak la.. tapi kalu beli tu.. kene pikir dua tiga kali la… PANDORA ni kalu jual balik ada nilai ker??

Tapi ada 1 laman web tengah buat jualan murah.. tryla g tengok.. mana tau korang ada yang berkenan??hik3

3 thoughts on “PANDORA sana sini….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s