Daun semambu lagi……

Daun semambu lagi……

Hik3…. baru jer Huzaiman kene chicken pox.. kini giliran Iskandar lak…

Sebaik masa pergi umah SIL kat Senawang ternampak pokok semambu tu……..

Tinggi jugak yek pokok semambu ni…….

Sebaik ada dekat umah SIL… jadi saya ambik la banyak sikit… org kata, simpan dalam peti ais balut dengan plastik.. tahan lama sikit…

 

Dari tak kenal daun semambu, kini dah kenal daun semambu terus…..hahahaha…

2 thoughts on “Daun semambu lagi……

  1. yer betul tu.. bila sorang dah kene.. mesti yg lain akan berjangkit..

    dha tau macam mana hadapinya.. jadi tak deral kelam kabut sikit……

    yg penting mereka cepat sembuh…….

  2. Sorang-sorang anak Kak Sumi kena Chicken Pox yer… Kasihan melihat mereka… Saya percaya Kak Sumi dapat menggunakan pengalaman lalu untuk merawat Iskandar… Semoga Iskandar lekas sembuh..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s