Kos Pendafataran PASTI Siti Sarah, Bandar Baru Bangi

Kos Pendafataran PASTI Siti Sarah, Bandar Baru Bangi

Hari Rabu lepas dah bayar yuran pendaftaran Pasti untuk anak saya yang no 3… kejap jer dah berusia 5 tahun …. tinggal la Huzaiman sensorang di taska mulai tahun depan…

Setiap tahun mesti ada penambahan yuran.. maklumla, tiap2 tahun barang pun naik kan?.

Di atas tu senarai kos yang perlu dibayar…

Ikutkan senarai di atas jumlah keseluruhan nya kalu di Jumlah I :RM595.00

Tapi disebabkan masih Tahun 5, jadi tiada lawatan dan juga hari kecemerlangan… jadi jumlahnya menjadi : RM695.00

Baju seragam sekolah patut 1 helai jer.. tapi mana cukupkan sehelai… jadi saya tmabah lagi sehelai : RM35.00

Abangnya punya baju dah jahanam….. koyak tang seluar.. kotor tang baju.. x dapat nak wat baju spare pun.. jadi kene la beli extra baju..

Jadi keseluruhannya ialah : RM 730.00

Dapat jer buku, balik tu terus balut… ala beli jer yg dah siap tu.. tinggal sarung jer…

Tak larat dah nak balut2 sendiri ni… beli yg express jer…hahahaha jimat masa, tenaga dan juga salotape…

8 thoughts on “Kos Pendafataran PASTI Siti Sarah, Bandar Baru Bangi

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s