SKT bagi Tahun 2013

SKT bagi Tahun 2013

Sudah masuk bulan terakhir bagi Tahun 2013….

Mesti ramai penjawat awam tengah sibuk mengisi SKT masing..masing ni… tak terkecuali saya sekali…

Jadi jangan lupa isikan segala aktivit, pencapaian, kegiatan serta sumbangan korang…

Sebab dari SKT ni lah akan di berikan markah dan masa ni la ramai berusaha nak dapatkan APC kan??

Saya?? hahaha… jangan harap la.. keje pun malas, asyik MC jer pastu suka melawan…wakakaka…

6 thoughts on “SKT bagi Tahun 2013

  1. Wah SKT… Dekat tempat saya bekerja kami dah selesai isi bulan lepas dah… Masa tengah sibuk menanda kertas final exam student, masa tu lah kena siapkan SKT… huhuhu… Tapi sekarang semuanya dah selesai… Syukur Alhamdulillah…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s