Masih tiada keyakinan diri………..

Masih tiada keyakinan diri………..

Semalam Iskandar dah boleh kesana sini..
Hari ni saya suruh dia pakai seluar pula..
Lagipun hari ni dh hari ke 8 kan…

Pakai seluar jenis besar sikit la…
Kalu pakai kecik kang..mau x nak..
Tu pun dia taknak..
Tapi saya paksa *sila jangan ikut stail saya*

Dah pakai seluar… dia pegang depan
Masih tak nak lepaskan..
Masih takut….
Masih tiada keyakinan…

 

Tapi seekejap jer dia begitu…
Tak sampai 30 minit pun..
Tak sampai tau…

Dia busan..sebab kene pegang..
takut kene tang potong tu..
Sudahnya.. dia keluarkan juga benda tu…
Dia rasa lagi selesa macam tu…hahahah
**maaf gambar yang terkini tak dapat disiarkan…**hahaha

2 thoughts on “Masih tiada keyakinan diri………..

  1. Orang pempuan tidak mungkin tidak faham. Kulit yang dibuang akan terdedah menyebabkan rasa ngilu apabila tergesel dengan kain seluar. Ambil masa kulit tersebut itu menjadi tebal.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s