Hari ke 7 bersunat

Hari ke 7 bersunat

Alhamdulillah. ..hari ni dah seminggu anak2 saya bersunat… kira seminggu la kan.. sebb esok hari ahad…

Buat masa ni yang dah aktif ke sana ke sini adlaah Iskandar. … dia dah yakin boleh jalan sana sini..tapi pakai kain jerla… x berani lagi nak pakai seluar.

Berbanding pada mula-mula dia bersunat. .. nanges…nanges tiap2 hari..hik3

 

Dah boring duduk dalam rumah… dia nak jalan-jalan kat laman belakang umah…. sebaik la belakang umah ada laman…luas… jadi dapat la kan ke sana sini.

Tapi kene pegang juga la kain di tangan tu… dia masih tak yakin nak lepaskan kain tu kene bahagian sunat tu kan…

Tanya gak.. nak pakai seluar tak? Ngeleng…ngeleng cakap x nak… mesti rasa ngilu lagi kot…

Abang nya si Danial. ..masih lagi lom sembuh betul. Masih bengkak lagi di bahagian sunat tu…

Masih tak berani nak kasi dia jalan sana sini..takut bentan jer.. jahitan luka dia masih nampak lagi…

Tak perla Danial. ..biar lambay sembuh supaya nanti tak sakiy kemudian hari….

Jadi setiap budak x sama dengan yang lain…ada jenis cepat sembuh. .ada jenis lambat sembuh. .macam anak saya la ni…

Apa2 pun… semua masih lagi terkawal…

4 thoughts on “Hari ke 7 bersunat

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s