Kisah Villa Nabila? Ketinggalan sungguh………

Kisah Villa Nabila? Ketinggalan sungguh………

Maaf la.. agak ketinggalan sungguh mengenai Villa Nabila ni… sebenarnya tak tau langsung citer ni…

Kalu tau pun selalu nya melalui FB.. tu pun kengkawan yang lain duk bercerita…. ada baik juga ada FB kan… cepat jer cerita2 macam ni tersebar… walaupun sekadar tulis benda yang ringkas sahaja…

Tapi rasanay cerita ni dah tutup kan.. sejak penemuan budak lelaki yang di laporkan hilang, rupa2nya berada di rumah kawan nya…

Apa yang kita lihat dan baca di surat kahabr, mendengar berita di TV dan radio……..semoga ia menjadi satu pengajaran serta iktibar dari kejadian yang berlaku….

Beginila bila ada kuasa sosial media.. perkara yang tak sahih pun mudah tersebar luas sehingga menggangu tugas polis serta pihak berkuasa yang lain untuk menjalankan tugas…..

Harap2 perkara begini tak akan berulang lagi..dan dengar khabar, Villa Nabila kin telah pun di pagar untuk mengelakkan pencerobohan lagi….

6 thoughts on “Kisah Villa Nabila? Ketinggalan sungguh………

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s