Alhamdulilah, sudah selamat bersunat!!

Alhamdulilah, sudah selamat bersunat!!

Alhamdulilah……… hari ahad lepas 2 orang anak bujang saya telah pun selamat bersunat….

Sebelum mereka pergi bersunat tu.. jamu la makan satay la apa la.. tapi si Iskandar tak der selera nak makan…hik3

Sementara saya bawa mereka ke klinik, mak saya tunggu kat rumah jaga lagi 2 org si kecik tu…

Kang kalu angkut semua.. org yg tak bersunat lak yang nanges….lagi haru…hahaha

Iskandar dah gementar tu… sebab Danial dah masuk dulu….

Mesti memacam dalam pemikirann Iskandar tu kan.. takut.. risau…gelisah… Dia sebenarnya x nak..tp saya bawa juga..sebab dah alang2 kan..sekali kan dengan abang nya…

Tu dia.. si abang dah keluar dengan machonya….

Kuar muka rileks jer.. tak der bunyi apa2 pun……diam jer…hik3

Selesai juga kedua2 nya…

Iskandar jerla menangis2 kat dalam tu… bunyi macam kene dera… macam2 la kuar.. sakit la.. takut la.. tak nak la…hahaha

Ayahnya la teman.. tu kalu ibu yang masuk memang siap la.. mau asyik kene marah jer…keh3

Memula nak letak mereka kat bilik sendiri kat atas kan… tapi memikirkan..nanti memerap jer kat bilik.. letak jerla kat bawah ..ruang tamu tu.. depan TV..

Senang.. tgk jer TV kan kene wat apa kan… makan minum sumer depan mata..siap suapkan lagi.. minta jerla apa2..

 

Hari ni adalah hari ke 2 mereka setelah bersunat…. emmm… adalah rasa sakit.. si Iskandar jerla merengek2 cakap sakit.. abang nya rileks jer…

Harap2 mereka cepat sembuh… dah cakap.. kalu nak naik basikal.. kene la cepat sembuh.. nanti lambat naik lak..hiik3…

Saya hanya bercuti 2 hari jer.. selebihnya my IR yang akan menjaga mereka.. kalu mereka belum pulih lagi, minggu depan mungkin saya bercuti lagi ker…hik3..

Dah besar anak bujang saya bila masuk ke alam bersunat ni… tinggal lagi 2 orang lagi.. tu kene tunggu lagi 5 tahun baru sunat…

8 thoughts on “Alhamdulilah, sudah selamat bersunat!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s