Promosi balik sekolah di Tesco

Promosi balik sekolah di Tesco

Eh..eh… esok baru nak start cuti sekolah.. tapi Tesco dah buat promosi kembali ke sekolah algi awal tau!!hahaha

Saya memang dari dulu beli baju sekolah Danial kat Tesco jer..senang dan mudah.. tak yah pening pala…

Nampaknya tahunni kene beli untuk 2 orang.. dah tentu pilihan saya tetap di Tesco… dan memang jenama Signature ni juga yang caya cari untuk mereka…

Apa lagi… sebelum buka sekolah sebenarnya kene sediakan barang mereka supaya tak derla nanti bila dah nak buka baru g beli.. time tu selalunya size x ada dah.. sebab ramai dah membeli kan?

2 thoughts on “Promosi balik sekolah di Tesco

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s