Kami 3 sepupu yang rapat…..

Kami 3 sepupu yang rapat…..

Sebenarnya sebelah mak saya ramai sepupu perempuan.. tapi nak cari yang agak rapat tu agak susah sikit.. yang ada tak ramai..

Jadi yang rapat dengan saya hanya 2..3 org jer… tu pun kerana kami sering kunjung mengunjung dan sentiasa berhubung sentiasa..

Inilah kami bertiga….

Kalu pergi raya ker, balik kampung ker.. bergambar mesti wajib… sebab mas ani jer dapat jumpa kan… Rasanya masa ni tahun 2002 kot.. saya pun lupa dah…sebab tak der tarikh.. ni gambar dah bercuci..hik hahahah

Kalu siapa kenal, yang belah kanan saya tu adalah Cik Yut.. hahaha. Dia jerla sepupu saya yang sehingga kini masih rapat.. sebab duduk 1 taman kan..wakaka

Ini pula masa 15.06.2003… masa ni semua lom kawen lagi..keh3

 

Ini pula masa tahun 2008. Saya dah pun beranak 2 orang ok.. dan masa ni sumer dah kawen dah… hahaha

 

Dan rasanya ini jerla gambar teakhir kami bertiga… tahun 2009….. sekarang dah tahun 2013 dan nak penghujung tahun pun…

Entah bila la dapat berjumpa lagi… masing2 pun duduk jauh.. eh.. silap,…. seupu saya yang tengah tu jer duk Rawang.. kami berdua duk kat Bangi…

Nantila.. ada masa kami kene berjumpa gak.. ialah.. masing2 pun anak dah bertambah2 kan… jadi kalu sesekali berkumpul.. mesti banyak benda nak cerita kan??

2 thoughts on “Kami 3 sepupu yang rapat…..

  1. SA dulu ada jugak seppupu rapat..tp x tau halangan dan rintangan apa kami dah smeakin jauh dan jauh…selalu jumpa tp just angkat2 tangan tegur2 mcm tu jer..padahal dulu kami macam belangkas..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s