[FILEM] Esok Untuk Siapa

[FILEM] Esok Untuk Siapa

Sapa pernah tengok Filem Esok Untuk Siapa? Lakonan Jins Shamsuddin, Noor Kumalasari, Ogy Ahmad Daud??

Filem ini di arahkan oleh Tan Sri Jins Shamsuddin pada sekitar tahun 1980an.. ishk.. masa tu umur saya baru 2 tahun.. tengok TV pun x pandai tau..hahaha

Ayah saya siap rakam tau cerita ni.. dan saya telah pun menonton nya berkali2.. dan cerita nya memang menusuk ke kalbu… tak kan sama dengan cerita zaman sekarang.. amat berbeza cerita dahulu tau!

Ok..pada yang nak tengok, boleh la tengok kat You Tube ni.. kalu memana TV keluarkan cerita ni balik .. mesti best…huhuhu

Ok..sapa yang nak layan citer ni… tolong la sediakan tisu.. nangis tau!!huhuhu..

7 thoughts on “[FILEM] Esok Untuk Siapa

  1. Salam kak..dkt YouTube dh xde cite ni..kt cni pn x leh tgk..mohon akak share ke YouTube @ send kt emel sy…tq

  2. Cerita nie memang terbaik. Sedih. masa nie Noorkumalasari masih jelita lagi . Ogy muka macam budak ja …Yang saya paling teringat ada kemalangan dalam cerita nier .Cerita lama dah tak tanyang kat tv . Cari kat Utube la jawabnya ….tq for info

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s