Tahniah Danial atas peningkatan usaha pada tahun 2013

Tahniah Danial atas peningkatan usaha pada tahun 2013

Alhamdulilah….. sebelum ni dia ada bagi tahu dia dapat no 2 dalam kelas… memula tu tak percaya la kan.. sebab penggal pertama tu keputusan dia cukup kurang memberangsangkan…siap kene marah la ngan ayahnya…

Pastu saya ada cakap.. kalu betul dapat no 2, ibu belikan basikal baru… tapi dengna syarat la.. kene bersunat dulu baru dapat basikal…

Haa. kasi ada halangan lagi la.. tapi kalu betul mestila dia akan dapatkan?

Jadi semalam dia bawa balik surat Hari Anugerah Kecemerlangan Akademik 2013

Sekali betul la Danial dapat no 2 dalam kelas… **clap..clap**

Ok.. nampaknya kene la cari jugak basikal untuk dia kan…kene g wat survey ni.. sebab dia pun dah besarkan.. kene la cari basikal dewasa yang tahan lama sikit.. mahal pun tak perla.. janjji dia dapat apa yang dia nak…

Tapi perasan bukan akademik jer.. malahan bacathon pun ada.. nampaknya kene suh Danial rekod setiap buku yang dia baca… buku kemain banyak beli tapi tak catat….

Jadi hari Sabtu ni ada Hari Anugerah Kecemerlangan SK Jalan Empat… kiranya tahun lepas 2012 jer dia tak dapat apa2 anugerah.. Tahun  2011 dia dapat pencapaian akedemi juga… 

Tak perla.. pelan-pelan.. janjji pelajaran dia konsisten tak turun.. tapi maintain dan naik… dan saya berharap ini akan dijadikan motivasi untuk Iskandar yang bakal bersekolah pada tahun depan.

5 thoughts on “Tahniah Danial atas peningkatan usaha pada tahun 2013

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s