Akasia : Love U Mr Arrogrant

Akasia : Love U Mr Arrogrant

Haaa….. mesti ramai yang folow citer Love U Mr.Arrogrant, setiap hari Isnin – Khamis pukul 7 malam…. saya layan la juga kan.. sebab macam best jer.. lagi pun dah baca pun buku citernya..hik3

Ini pun sebab member opis beli kan.. jadi dapat la membaca sekali..hehehe

Bila dah baca citer ni baru la nak tgk drama dia kan.. walaupun banyak gak menyimpang citer nya dari buku tu… tapi boleh la kan….

Yang lain tu tambahan jer.. yg penting fokus pada Zara dn Mr Arrogrant dia jer..hik3

Ohya.. minggu depan adalah episod terakhir Love U Mr.Arrogrant… tak sabar nak tahu kesudahan citer ni… apa la jadi pada mereka kan??

Sapa yang terlepas citer ni, boleh la tgk di blog : Kepala Bergetar tapi setakat Episod 22 jerla…hik3

Nanti dah habis citer Love U Mr.Arrogrant, lepas tu tak tau la citer apa pulak kan?? emmm….. nampaknya makin banyak la Novel beralih ke Drama kan?Bila yek nak kuar citer Suami Aku Ustaz tu?? Tertunggu-tunggu gak..huhuhuhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s