Buffered Earning (BE) ke 76 & 77 yang diterima

Buffered Earning (BE) ke 76 & 77 yang diterima

Eh..eh.. motif bagitahu ada BE kat org pesal?? hahahahaha

Sebenarnya x pernah pun kisah pasal BE ni… pest time dapat BE adalah Bulan March 2010…. haaa.. sebelum tu tak pernah ada BE tau sejak berblog pada tahun 2009 tau… sedih saya…hahaha

Siap buat entry pasal x dapat BE tu..hahahaha… sungguh gigih tau masa tu… dan tak sampai sebulan pas entry kuar, dapat BE pertama…tapi bila belek balik BE tu rasanya bulan Januari 2010 dah ada BE..hahahaha

Mungkin dulu2 tak pandai baca macam mana nak dapat BE tu kan? Jadi kata cakap tak dapat, padahal dah ada kot…hahaha

Kini setelah hampir 3 tahun berlalu…. tak terkira la BE yang di terima.. ada yang BE tu dapat paling rendah RM0.20 ada pula dapat RMxxx.00. kiranya ikut nasibla kan.. ada kala dapat sikit, adakala dapat banyak…

Kini setelah dikira dari mula dapat BE sehingga hari ini… ini adalah BE yang ke 76 & 77….

Tengok.. baru RM0.49 jer..huhu.. tu kalu tamat habisla.. dapat takat tu jerla kan..hahaha

Okla.. mungkin ramai nak tahu apa benda la BE tu.. dan bagai mana nak dapatkan nya.. saya pun dulu banyak gak belajar dengan cara mengoogle gak..hik3

Orang kata kalu ada BE ni.. sekurang2 nya dapat gak duit masuk dari mengharapkan CPC tu… nak tahu apa bezanya BE dan CPC tu?Korang leh refer kat entry ni yek :

Okla.. itu jerla cerita saya pasal BE yek.. nanti ada lagi saya update.. mungkin ketika BE yang ke 100 ker…hik3

4 thoughts on “Buffered Earning (BE) ke 76 & 77 yang diterima

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s