Makan Yong Tau Foo secara berjemaah……

Makan Yong Tau Foo secara berjemaah……

Waktu lunch biasanya kami akan makan dikafeteria, adakala makan di luar.. yerla.. asyik makan kat kafe opis jer.. jemu gak tau..

Kekadang makan kat Pasar Tani Presint2 tu..tp setiap hari Selasa dan Jumaat jer… itu pun tak pergi tiap2 minggu pun…

Kekadang cari gak kedai makan yang rasa lom penah g… jadi ada sekali tu g makan ka Kafeteria JPN jer.. sekadar cuba2 jer.. sekali sedap pula makan Yong Tau Foo dia kat situ…

Selalu ambik bebanyak… pastu makan dalam pinggan besar…

Makan reramai rebut2 ni sedap tau… kenyang sikit…

Bila dah tinggal sikit tu, berebut2 la nak perabihkan kan…

Ko ambik tu, aku ambik tu.. dia ambik tu…hahahah.. seronok.. sambil makan.. smabil gelak-gelak…

Bila dah habis.. macam tak percaya la.. sebab tadi kemain banyak dan rasa macam ishk.. macam tak leh habis jer…

Bila dah habis… rasa alhamdulilah la.. sebab rezeki yang diberik telah habis di makan dan di kongsi bersama…

Sepinggan Yong Tau Foo yang selalu kami ambil tak lebih dan tak kurang dalam RM16.00 jer.. jadi bila bahagi 4 orang jatuh RM4 seorang…. ok la kan…

Air beli baru RM1.00 jer kan.. jadi jumlah makan tengahari dalam RM5.. yang penting sedap dan dapat bersama bila makan…hehehe

6 thoughts on “Makan Yong Tau Foo secara berjemaah……

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s