Pemulangan buku sekolah dan cuti sekolah bakal bermula!

Pemulangan buku sekolah dan cuti sekolah bakal bermula!

Hari ni anak saya Danial akan memulangkan buku teks nya…kali ni awal pula pulang buku TEKS nya… Bulan Oktober lak..selalunya dalam Bulan November, di akhir minggu persekolahan. Yelah..dah awal minggu November cuti sekolah bermula kan..

Kali ni hanya pulangkan Buku TEKS sahaja…. kalu 2 tahun lepas kene pulangkan sekali Buku Aktiviti sekolah…

Kalu pulang buku teks nya ok la kan.. sebab buku aktiviti tu leh gak saya gunakan untuk waktu cuti sekolah nanti… suh dia ulangkaji lagi…

Alhamdulilah… sebaik buku teks ni masih elok dan berbalut ngan cantik.. Tak banyak pun buku teks nya.. 8 buah buku sahaja. siap cakap kat Danial suapaya jaga buku ni.. sbb esok2 adik dia boleh guna balik kan..  Tahun depan Iskandar dah mula Tahun 1…

Bermula 10.11.2013, cuti sekolah bakal bermula dan ini bermakna anak2 saya akan bercuti sekolah… bila start cuti sekolah saya akan risau dengan Danial, sebab tak tau nak letak mana dia…

Kalu ikutkan tahun2 sebelumnya.. saya hantar rumah MIL saya di Kg Pandan, sebab my IR kerja kat KL, jadi pergi balik dia leh jemput dan hantar…

Untuk tahun ini, mungkin berubah sikit kot.. sebab my IR cuti berlajar, jadi mungkin ada la dalam beberapa hari dia x dapat jaga… mungkin saya akan bawa mereka ke pejabat..

Tapi kene tengok keadaan gak.. kalu tiap2 hari, risau gak.. nanti kawna pejabat ada yang bising kan.. yelah g keje bawa anak2..huhuhu

Tengokla macam mana.. saya tak pernah berpisah ngan anak dengan menghantar mereka ke KAMPUNG..ishk.. kan kampung pun.. umah nenek2 mereka sumer di KL..hahahah

8 thoughts on “Pemulangan buku sekolah dan cuti sekolah bakal bermula!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s