Bila sesekali bertemu beramai-ramai

Bila sesekali bertemu beramai-ramai

La..baru perasan. ..dah malam hari blog x berupdate…hik3. .. sian blog ni…

Jadi untuk memenuhi hari ni punya citer…nak citer pasal petang tadi punya acara jer… acara bersama jiran tetangga kat area umah jer..hik3

Begini la bila kaum2 ibu bertemu sapa… ialah masing bekerja.. jadi hanya waktu minggu jer dapat berjumpa. .. itu pun kene wat perancangan seawal boleh…

Masing2 ada la bawa makanan. ..maklumla waktu petang..jadi minum petang sekali la kan….

Sambil bercerita sambil makan..sedar tak sedar dah nak pukul 7 malam…. Cepat-cepat kemas barang…hik3

Ialah. .kami berkumpul kat surau taman jer…jadi sebelum jemaah Maghrib nak datang..kene la kemas dulu. ..nanti marah pula jemaah lain tengok koridor surau kotor.

Begini la kaum ibu..dah berjumpa x sedar masa berlalu begitu pantas…. mungkin kene buat lagi sekali sebab x puas nak berjumpa dan berborak…

Ok la..itu jer acara saya hari ni…. esok saya akan cuba update lagi yek…..

3 thoughts on “Bila sesekali bertemu beramai-ramai

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s